image

Kancelář primátora

Činnost odboru

  • zajišťuje:
    • styk se sdělovacími prostředky
    • vyhodnocování monitoringu denního tisku
    • krizovou komunikaciposkytování důležitých informací veřejnosti, které se netýkají bezprostředních informačních opatření po vzniku havárie, ale opatření následných (např. každodenní zpravodajství po zasedání povodňového štábu o uzavírkách v dopravě, informace o možnosti čerpání humanitární pomoci, apod.)
    • vydávání Městských novin
    • aktuální informace (aktuality, dotazy novinářů) na městském serveru (www.usti-nad-labem.cz)
    • protokolu - v rámci návštěv oficiálních činitelů či jinak významných osob či skupin (prezident republiky, členové vlády, poslanci, velvyslanci, zástupci partnerských měst…)
    • příprava projevů, vystoupení a podkladů pro členy vedení města – především pro významné politické, společenské, sportovní a kulturní akce
    • běžných akcí odvíjejících se v regionálním prostoru (akce u pomníků, památníků, slavnostní otevírání nových staveb – nejčastěji za účasti politické reprezentace)
    • zahraniční vztahy města Ústí nad Labem, udržuje vztahy s partnerskými městy, rozšiřování tohoto typu svazku
    • propagaci města na webu města, externích turistických portálech a v tištěných médiích a regionálních televizních médiích, včetně tvorby pozvánek a článků
    • PR v oblasti volnočasových aktivit na webu města – portál Volný čas, FB Volný čas, Instagram města a další
    • aktualizaci www stránek města v oblastech souvisejících s cestovním ruchem
    • tvorbu publikací a tiskovin na základě grafického manuálu města
    • tvorbu a podporu turistických a jiných volnočasových aktivit
  • organizačně a administrativně zabezpečuje jednání ZM a RM
  • zajišťuje volbu přísedících u soudu
  • spravuje Městský rezervační systém VstupenkyÚstí (komunikace s dodavatelem rezervačního systému, vč. zajišťování pravidelného upgradu, zabezpečení, řešení případných technických problémů apod.; komunikace s organizacemi a soukromými pořadateli kulturní, příp. sportovních akcí; zadávání jednotlivých akcí a jejich následné vyúčtování; vyúčtování a přeúčtování finančních prostředků mezi organizacemi/prodejními místy; supervize a poradenství pro jednotlivá prodejní místa)
  • spolupracuje se subjekty města na aktivitách k získání domácích a zahraničních finančních dotací
  • spolupracuje s turistickými cíli ve městě a jeho okolí, včetně jejich obecné a marketingové podpory
  • pořádá setkání a účastní se na setkáních informačních center a dalších subjektů cestovního ruchu (i v zahraničí)
  • metodicky koordinuje činnost Cyklocentra města Ústí n. L. (distribuce infomateriálů a prodejního zboží, poskytované služby apod.)
  • účastní se a realizuje samostatné projekty v cestovním ruchu (Zahájení turistické a cyklistické sezóny v Ústí nad Labem, Dny evropského dědictví, Do práce na kole atp.)    
  • koordinuje projekt Zdravé město Ústí nad Labem a místní Agenda 21:
    • vyhlašuje a administruje Dotační program Projektu Zdravé město a místní Agenda 21
    • realizuje cíle a opatření projektu Zdravé město Ústí nad Labem
    • organizuje akce bezpečnostně preventivní a v rámci podporovaných kampaní (Evropský týden mobility, Dny zdraví, atp.) a pořádá veřejné diskuse
  • zajišťuje provoz Informačního střediska města Ústí nad Labem, které realizuje a poskytuje:
    • informace o cestovním ruchu a turistice ve městě a regionu, a služby s tím spojené (zprostředkování ubytování, průvodcovské činnosti apod.)
    • informace o dopravních spojeních a vyhledávání všeobecných informací, základní pomoc občanům, wifi pro veřejnost
    • prodej propagačních předmětů, map a publikací o městě Ústí nad Labem a okolí, správu a provoz e-shopu
    • chod výstavních prostor včetně zajištění pravidelných měsíčních výstav
    • služby pro cyklisty v rámci certifikace Cyklisté vítáni
    • distribuci informačních a propagačních materiálů do restaurací, ubytovacích zařízení a turistických cílů ve městě a okolí a do infocenter v zahraničí
    • agendu spojenou s vydáváním Senior pasů
    • týdenní provoz v hlavní sezóně, včetně státních svátků
    • pořádá exkurze pro školy, odborné přednášky, semináře, tiskové konference atp.
    • prodej vstupenek v rámci Městského rezervačního systému VstupenkyÚstí

Interní audit

  • vykonává kontroly podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů a řídí se zákonem   č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákonem č. 128/2000  Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
  • vykonává kontroly podle  vyhlášky MFČR č. 220/2013 Sb. o požadavcích na schvalování účetních závěrek některých vybraných účetních jednotek a to u MmÚ, MO a příspěvkových organizací města

Pracoviště krizového řízení

  • zajišťuje činnost pracoviště krizového řízení dle ust. § 19 odst. 2 zákona č. 240/2000 Sb. připravuje podklady pro vydání stanovisek města ve správních řízeních dle zákona o prevenci závažných havárií
  • zajišťuje výkon státní správy pro správní obvod obce s rozšířenou působností Ústí nad Labem dle zákona č. 189/1999 Sb., o nouzových zásobách ropy
  • zajišťuje výkon státní správy v rozsahu příslušející obci s rozšířenou působností a obci dle zvláštních zákonů
  • zajišťuje výkon státní správy pro správní obvod obce s rozšířenou působností Ústí nad Labem dle zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany České republiky
  • zajišťuje výkon státní správy pro správní obvod obce s rozšířenou působností Ústí nad Labem dle zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů
  • v oblasti krizového a havarijního plánování zajišťuje zejména:
    • rozpracování úkolů, které vyplývají z krizového plánu kraje
    • organizaci přípravy města na mimořádné situace
    • informovanost fyzických a právnických osob o možných rizicích dle havarijního plánu, o přijatých opatřeních a se způsobem jejich provedení
    • zabezpečení systému včasného informování a varování obyvatel (VISO, infokanál)
    • spolupráci s Krajským úřadem Ústeckého kraje v oblasti prevence průmyslových havárií
    • koordinaci činností MmÚ v době mimořádných situací a spolupráci s dalšími odbory MmÚ při zajišťování úkolů vyplývajících z krizového řízení
    • spolupráci s ostatními odbory MmÚ při zpracování podkladů pro náhrady za poskytnuté služby a prostředky
    • zabezpečení agendy dle zákona o utajovaných skutečnostech
    • spolupráci s HZS při zpracování havarijních a krizových plánů a při řešení mimořádných událostí
    • spolupráci s obvody města a obcemi, které spadají do územního obvodu města Ústí nad Labem při zabezpečování činností v oblasti krizového a havarijního plánování a při řešení mimořádných událostí
    • činnost Bezpečnostní rady města
  • v oblasti obranného plánování zajišťuje zejména:
    • údržbu krytů CO a prostředků individuální ochrany ve vlastnictví města
    • plnění úkolů obce s rozšířenou působností k zajišťování obrany státu (zajišťování věcných prostředků, zproštění vojenské služby pro osoby nezbytné pro činnost města, zajišťování pracovní povinnosti a pracovní výpomoci)
    • spolupráci s Krajským vojenským velitelstvím
    • rozpracování úkolů Krajského úřadu v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy

Koordinátor zprostředkujícího subjektu ITI

  • vykonává některé úkoly řídicího orgánu IROP a OP VVV
  • zajišťuje personální agendu v souladu s Metodickým pokynem lidských zdrojů v programovém období 2014-2020 a v programovém období 2007-2013
  • kompetence ZS ITI ve vztahu k IROP a OP VVV stanovuje veřejnoprávní smlouva, na základě které ŘO na ZS ITI deleguje především následující úkoly:
    • vedení složek projektů a uchovávání dokladů o administrativní činnosti v souladu s operačním manuálem IROP a OP VVV
    • zajištění kontaktu s žadateli o podporu a příjemci podpory a poskytování informací vztahující se k realizaci Strategie ITI ÚChA
    • navržení kritérií pro hodnocení integrovaných projektů a ověření jejich souladu se Strategií ITI ÚChA
    • vypisování výzev pro předkládání integrovaných projektů v souladu s řídicí dokumentací
    • konzultace s nositelem ITI k výzvám nositele ITI
    • provádění kontrol přijatelnosti a formálních náležitostí žádostí o podporu integrovaných projektů
    • provádění věcného hodnocení žádostí o podporu integrovaných projektů, bude-li pro výzvu stanoveno
    • vydávání pro účely řízení o poskytnutí dotace závazného stanovisko dle § 18 odst. 15 zákona č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje, ve znění pozdějších předpisů
    • vkládání údajů o integrovaných projektech do informačního systému MS2014+ a odpovědnost za včasnost, úplnost a správnost zadávaných údajů
    • vyjadřování se k podstatným změnám v integrovaných projektech ITI
    • spolupráce s ŘO IROP při zpracování analýzy rizik programu a plnění nápravných opatření
    • spolupráce s ŘO IROP při přípravě Strategického realizačního plánu
    • informování ŘO IROP o nesrovnalostech či podezřeních na nesrovnalost zjištěných při implementaci programu a projektů
    • spolupráce při přípravě komunikačního plánu IROP
    • spolupráce při přípravě podkladů pro Monitorovací výbor IROP
    • poskytování součinnosti při přípravě metodických materiálů
    • zpracovávání svých interní postupů, aktualizace v souladu s platnou řídicí dokumentací IROP  a OP VVV a připomínkami ŘO IROP a OP VVV a řídí se jimi
    • po celou dobu implementace IROP a OP VVV se řídí Operačním manuálem IROP a OP VVV v platném znění
    • vykonává další úkoly stanovené Řídícím orgánem veřejnoprávní smlouvou
    • zajištění naplňování pravidel publicity ITI jako celku
    • administrace projektu na podporu činnosti zprostředkujícího subjektu ITI financovaného z Operačního programu Technická pomoc

 

Macová Romana

vedoucí kanceláře primátora a tisková mluvčí
Č. dveří: 317
Jméno Pozice č. dveří Telefon
Danda Milan, Bc. tiskový referent 318 +420475271126
Charvát Vladimir, Ing.arch. odborný konzultant +420475271504
Kalinová Daniela, Bc. referent PR 318 +420475271848
Korbelová Lenka asistent náměstka primátora 303 +420475271430
Nedvídková Kateřina zapisovatelka RM/ZM, asistentka radních 304 +420475271531
Svozilová Lucie informátorka +420475271778
Šmídová Lenka ekonom/asistent primátora 306 +420475271776
Vrbíčková Eliška, Bc. referent PR 318 +420475271678
Wagnerová Liana, Bc. organizační pracovník 312 +420475271251

Oddělení cestovního ruchu

Slawischová Hana, Ing. vedoucí odd.cestovního ruchu 222 +420475271128
Berčík Adam referent - informační středisko +420475271883
Fajfrová Tereza, Bc. referent 223 +420475271514
Limburská Tereza, Bc. referent 222 +420475271661
Siládi Petra refrent - informační středisko +420475271871
Treschelová Eva, Ing. referent - informační středisko +420475271700