Kancelář primátora
Činnost odboru
- zajišťuje:
- styk se sdělovacími prostředky
- vyhodnocování monitoringu denního tisku
- krizovou komunikaci – poskytování důležitých informací veřejnosti, které se netýkají bezprostředních informačních opatření po vzniku havárie, ale opatření následných (např. každodenní zpravodajství po zasedání povodňového štábu o uzavírkách v dopravě, informace o možnosti čerpání humanitární pomoci, apod.)
- vydávání Městských novin
- aktuální informace (aktuality, dotazy novinářů) na městském serveru (www.usti-nad-labem.cz)
- protokolu - v rámci návštěv oficiálních činitelů či jinak významných osob či skupin (prezident republiky, členové vlády, poslanci, velvyslanci, zástupci partnerských měst…)
- příprava projevů, vystoupení a podkladů pro členy vedení města – především pro významné politické, společenské, sportovní a kulturní akce
- běžných akcí odvíjejících se v regionálním prostoru (akce u pomníků, památníků, slavnostní otevírání nových staveb – nejčastěji za účasti politické reprezentace)
- zahraniční vztahy města Ústí nad Labem, udržuje vztahy s partnerskými městy, rozšiřování tohoto typu svazku
- propagaci města na webu města, externích turistických portálech a v tištěných médiích a regionálních televizních médiích, včetně tvorby pozvánek a článků
- PR v oblasti volnočasových aktivit na webu města – portál Volný čas, FB Volný čas, Instagram města a další
- aktualizaci www stránek města v oblastech souvisejících s cestovním ruchem
- tvorbu publikací a tiskovin na základě grafického manuálu města
- tvorbu a podporu turistických a jiných volnočasových aktivit
- organizačně a administrativně zabezpečuje jednání ZM a RM
- zajišťuje volbu přísedících u soudu
- spravuje Městský rezervační systém VstupenkyÚstí (komunikace s dodavatelem rezervačního systému, vč. zajišťování pravidelného upgradu, zabezpečení, řešení případných technických problémů apod.; komunikace s organizacemi a soukromými pořadateli kulturní, příp. sportovních akcí; zadávání jednotlivých akcí a jejich následné vyúčtování; vyúčtování a přeúčtování finančních prostředků mezi organizacemi/prodejními místy; supervize a poradenství pro jednotlivá prodejní místa)
- spolupracuje se subjekty města na aktivitách k získání domácích a zahraničních finančních dotací
- spolupracuje s turistickými cíli ve městě a jeho okolí, včetně jejich obecné a marketingové podpory
- pořádá setkání a účastní se na setkáních informačních center a dalších subjektů cestovního ruchu (i v zahraničí)
- metodicky koordinuje činnost Cyklocentra města Ústí n. L. (distribuce infomateriálů a prodejního zboží, poskytované služby apod.)
- účastní se a realizuje samostatné projekty v cestovním ruchu (Zahájení turistické a cyklistické sezóny v Ústí nad Labem, Dny evropského dědictví, Do práce na kole atp.)
- koordinuje projekt Zdravé město Ústí nad Labem a místní Agenda 21:
- vyhlašuje a administruje Dotační program Projektu Zdravé město a místní Agenda 21
- realizuje cíle a opatření projektu Zdravé město Ústí nad Labem
- organizuje akce bezpečnostně preventivní a v rámci podporovaných kampaní (Evropský týden mobility, Dny zdraví, atp.) a pořádá veřejné diskuse
- zajišťuje provoz Informačního střediska města Ústí nad Labem, které realizuje a poskytuje:
- informace o cestovním ruchu a turistice ve městě a regionu, a služby s tím spojené (zprostředkování ubytování, průvodcovské činnosti apod.)
- informace o dopravních spojeních a vyhledávání všeobecných informací, základní pomoc občanům, wifi pro veřejnost
- prodej propagačních předmětů, map a publikací o městě Ústí nad Labem a okolí, správu a provoz e-shopu
- chod výstavních prostor včetně zajištění pravidelných měsíčních výstav
- služby pro cyklisty v rámci certifikace Cyklisté vítáni
- distribuci informačních a propagačních materiálů do restaurací, ubytovacích zařízení a turistických cílů ve městě a okolí a do infocenter v zahraničí
- agendu spojenou s vydáváním Senior pasů
- týdenní provoz v hlavní sezóně, včetně státních svátků
- pořádá exkurze pro školy, odborné přednášky, semináře, tiskové konference atp.
- prodej vstupenek v rámci Městského rezervačního systému VstupenkyÚstí
Interní audit
- vykonává kontroly podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů a řídí se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
- vykonává kontroly podle vyhlášky MFČR č. 220/2013 Sb. o požadavcích na schvalování účetních závěrek některých vybraných účetních jednotek a to u MmÚ, MO a příspěvkových organizací města
Pracoviště krizového řízení
- zajišťuje činnost pracoviště krizového řízení dle ust. § 19 odst. 2 zákona č. 240/2000 Sb. připravuje podklady pro vydání stanovisek města ve správních řízeních dle zákona o prevenci závažných havárií
- zajišťuje výkon státní správy pro správní obvod obce s rozšířenou působností Ústí nad Labem dle zákona č. 189/1999 Sb., o nouzových zásobách ropy
- zajišťuje výkon státní správy v rozsahu příslušející obci s rozšířenou působností a obci dle zvláštních zákonů
- zajišťuje výkon státní správy pro správní obvod obce s rozšířenou působností Ústí nad Labem dle zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany České republiky
- zajišťuje výkon státní správy pro správní obvod obce s rozšířenou působností Ústí nad Labem dle zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů
- v oblasti krizového a havarijního plánování zajišťuje zejména:
- rozpracování úkolů, které vyplývají z krizového plánu kraje
- organizaci přípravy města na mimořádné situace
- informovanost fyzických a právnických osob o možných rizicích dle havarijního plánu, o přijatých opatřeních a se způsobem jejich provedení
- zabezpečení systému včasného informování a varování obyvatel (VISO, infokanál)
- spolupráci s Krajským úřadem Ústeckého kraje v oblasti prevence průmyslových havárií
- koordinaci činností MmÚ v době mimořádných situací a spolupráci s dalšími odbory MmÚ při zajišťování úkolů vyplývajících z krizového řízení
- spolupráci s ostatními odbory MmÚ při zpracování podkladů pro náhrady za poskytnuté služby a prostředky
- zabezpečení agendy dle zákona o utajovaných skutečnostech
- spolupráci s HZS při zpracování havarijních a krizových plánů a při řešení mimořádných událostí
- spolupráci s obvody města a obcemi, které spadají do územního obvodu města Ústí nad Labem při zabezpečování činností v oblasti krizového a havarijního plánování a při řešení mimořádných událostí
- činnost Bezpečnostní rady města
- v oblasti obranného plánování zajišťuje zejména:
- údržbu krytů CO a prostředků individuální ochrany ve vlastnictví města
- plnění úkolů obce s rozšířenou působností k zajišťování obrany státu (zajišťování věcných prostředků, zproštění vojenské služby pro osoby nezbytné pro činnost města, zajišťování pracovní povinnosti a pracovní výpomoci)
- spolupráci s Krajským vojenským velitelstvím
- rozpracování úkolů Krajského úřadu v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy
Koordinátor zprostředkujícího subjektu ITI
- vykonává některé úkoly řídicího orgánu IROP a OP VVV
- zajišťuje personální agendu v souladu s Metodickým pokynem lidských zdrojů v programovém období 2014-2020 a v programovém období 2007-2013
- kompetence ZS ITI ve vztahu k IROP a OP VVV stanovuje veřejnoprávní smlouva, na základě které ŘO na ZS ITI deleguje především následující úkoly:
- vedení složek projektů a uchovávání dokladů o administrativní činnosti v souladu s operačním manuálem IROP a OP VVV
- zajištění kontaktu s žadateli o podporu a příjemci podpory a poskytování informací vztahující se k realizaci Strategie ITI ÚChA
- navržení kritérií pro hodnocení integrovaných projektů a ověření jejich souladu se Strategií ITI ÚChA
- vypisování výzev pro předkládání integrovaných projektů v souladu s řídicí dokumentací
- konzultace s nositelem ITI k výzvám nositele ITI
- provádění kontrol přijatelnosti a formálních náležitostí žádostí o podporu integrovaných projektů
- provádění věcného hodnocení žádostí o podporu integrovaných projektů, bude-li pro výzvu stanoveno
- vydávání pro účely řízení o poskytnutí dotace závazného stanovisko dle § 18 odst. 15 zákona č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje, ve znění pozdějších předpisů
- vkládání údajů o integrovaných projektech do informačního systému MS2014+ a odpovědnost za včasnost, úplnost a správnost zadávaných údajů
- vyjadřování se k podstatným změnám v integrovaných projektech ITI
- spolupráce s ŘO IROP při zpracování analýzy rizik programu a plnění nápravných opatření
- spolupráce s ŘO IROP při přípravě Strategického realizačního plánu
- informování ŘO IROP o nesrovnalostech či podezřeních na nesrovnalost zjištěných při implementaci programu a projektů
- spolupráce při přípravě komunikačního plánu IROP
- spolupráce při přípravě podkladů pro Monitorovací výbor IROP
- poskytování součinnosti při přípravě metodických materiálů
- zpracovávání svých interní postupů, aktualizace v souladu s platnou řídicí dokumentací IROP a OP VVV a připomínkami ŘO IROP a OP VVV a řídí se jimi
- po celou dobu implementace IROP a OP VVV se řídí Operačním manuálem IROP a OP VVV v platném znění
- vykonává další úkoly stanovené Řídícím orgánem veřejnoprávní smlouvou
- zajištění naplňování pravidel publicity ITI jako celku
- administrace projektu na podporu činnosti zprostředkujícího subjektu ITI financovaného z Operačního programu Technická pomoc
- Dotační program - Ochrana obyvatel a likvidace mimořádných událostí 2022
- Výzva (.pdf, 211 kB)
- Program pro poskytování dotace (.pdf, 635 kB)
- Žádost o dotaci (.xls, 121 kB)
- Žádost o změnu údajů (.xls, 71 kB)
- Vyúčtování dotace (.xls, 74 kB)
- Fond Rady města Ústí nad Labem v roce 2021
- Žádost o změnu údajů (.xls, 67 kB)
- Finanční vypořádání dotace (.xls, 72 kB)
Macová Romana
vedoucí kanceláře primátora a tisková mluvčí
Tel.: +420475271469
Email: romana.macova@mag-ul.cz
Č. dveří: 317
Jméno | Pozice | č. dveří | Telefon |
---|---|---|---|
Dufek Pavel, Ing. | asistent náměstka primátora | 303 | +420475271799 |
Kalinová Daniela, Bc. | referent PR | 318 | +420475271848 |
Korbelová Lenka | asistent náměstka primátora | 303 | +420475271430 |
Matušová Lenka, Bc. | tiskový referent | 318 | +420475271678 |
Nedvídková Kateřina | zapisovatelka RM/ZM, asistentka radních | 304 | +420475271531 |
Svozilová Lucie | informátorka | +420475271778 | |
Šmídová Lenka | ekonom/asistent primátora | 306 | +420475271776 |
Šupková Jana | asistent náměstka primátora | 312 | +420475271770 |
Topinková Iva | informátorka | +420475271778 | |
Vrbíčková Eliška, Bc. | referent PR | 318 | +420475271678 |
Wagnerová Liana, Bc. | organizační pracovník | 312 | +420475271251 |
Oddělení architekta města | |||
, , | |||
Oddělení cestovního ruchu | |||
Slawischová Hana, Ing. | vedoucí odd.cestovního ruchu | 222 | +420475271128 |
Berčík Adam | referent - informační středisko | +420475271883 | |
Fajfrová Tereza, Bc. | referent | 223 | +420475271514 |
Limburská Tereza, Bc. | referent | 222 | +420475271661 |
Siládi Petra | refrent - informační středisko | +420475271871 | |
Treschelová Eva, Ing. | referent - informační středisko | +420475271700 |