Termín pro zaplacení poplatku za komunální odpad do konce září 2005
14.7.2005
Vážení spoluobčané, dne 16. prosince 2004 schválilo Zastupitelstvo Města Ústí nad Labem Obecně závaznou vyhlášku č. 4/2004 o poplatcích za komunální odpad s účinností od 1.1.2005:
Co se novou vyhláškou změnilo:
- každý občan s trvalým pobytem v Ústí nad Labem zaplatí ročně 500 Kč (za rok 2004 poplatek činil 420 Kč),
- z každé stavby určené nebo sloužící k individuální rekreaci vlastníci této stavby zaplatí ročně 250 Kč (za rok 2004 poplatek činil 420 Kč),
- je posunuta splatnost poplatků a to tak, že první polovina je splatná do 31.března 2005, druhá polovina poplatku je splatná do 30.září 2005 (v r. 2004 byla splatnost první poloviny poplatku do 31.ledna a druhé poloviny do 31.července).
Poplatek je však možné zaplatit na celý rok dopředu do 31.března 2005.
Co se nezměnilo:
- v případě, že některý občan nezaplatí poplatek včas, bude mu nezaplacený poplatek zvýšen na trojnásobek,
- pro výběr poplatku má město zřízený samostatný bankovní účet vedený u České spořitelny, a.s. č. účtu 882833329/0800. Jako variabilní symbol se použije rodné číslo poplatníka,
- občané, kteří budou platit poplatek najednou za více členů domácnosti, nebo prostřednictvím vlastníka nebo správce nemovitostí, mají v tomto případě povinnost doručit na adresu inkasního oddělení oznámení na předepsaném formuláři viz příloha ke stažení. Pokud občané tuto oznamovací povinnost již jednou splnili a nechtějí v oznámení uvedených skutečnostech nic měnit, nemusí již nové oznámení podávat,
- platit je možné poplatek buď bezhotovostním převodem např. přes SIPO, nebo zadáním trvalého příkazu k pravidelným úhradám do své banky. Poplatek je možné platit i v pokladně inkasního oddělení v budově Magistrátu města Ústí nad Labem, Velká Hradební 8, 2. patro, dveře č. 202. Telefon na inkasní oddělení: 475 241 582, 475 241 596, 475 241 598, e-mail adresa: Jan.Dvorak@mag-ul.cz
- poplatníci, kteří zadali do své banky trvalý příkaz k úhradám, musí tento trvalý příkaz změnit na nové částky. Ti, co platí formou SIPO, nemusí se o změnu částek již starat. Pokud budou mít občané zájem platit na základě jim doručené složenky, vystavené inkasním oddělením Magistrátu, je i toto možné pokud si způsob platby stanoví – zakřížkují na formuláři-oznámení společného zástupce.
V Ústí nad Labem 12. července 2005
Ing. Rudolf Jakubec
vedoucí finančního odboru
Magistrátu města Ústí /L