V Cannes zaujaly jižní Předlice
Město nabízelo také možnost vstupu do projektu Větruše i volné plochy v centru města. „Přivezli jsme si velké množství vstupních kontaktů. Informace se nyní budou upřesňovat, s některými zájemci zahájíme konkrétní jednání. Hovořil jsem zde např. i se zástupci společnosti AM Development, která chce v prostoru Nové tržnice vybudovat obchodní a zábavní centrum“, říká náměstek primátora Tomáš Jelínek, který se veletrhu ve dnech 8. – 11. března zúčastnil.
Expozice města Ústí nad Labem byla vybavena dvěma informačními panely, stolem v podobě Mariánského mostu a multimediální prezentací na plazmové obrazovce. K dispozici byly i podrobné propagační materiály.
Již 16. ročníku veletrhu MIPIM se letos v Palais de Festivals v Cannes zúčastnilo 2 000 vystavovatelů ze 67 zemí. Veletrh je určen odborné veřejnosti – developerským, bankovním a investičním společnostem, realitním kancelářím i městům a regionům. Ústí nad Labem se zde představilo podruhé.