Cykloportál Ústí nad Labem

Do práce na kole 2016

V měsíci květnu se uskuteční v Ústí nad Labem již čtvrtý ročník celorepublikové kampaně Do práce na kole (6. ročník v ČR). Ta má letos poprvé nové kategorie i pro běžce a chodce. Cílem kampaně pořádané spolkem Auto*Mat ve spolupráci s lokálními koordinátory z bezmála třiceti českých a moravských měst je ulevit obcím přetíženým automobilovou dopravou a přivést co nejvíce lidí k šetrnějším způsobům přepravy. Soutěží 2-5členné týmy, které se zaregistrují do konce dubna na stránce www.dopracenakole.cz. Ti, kteří se stihnou zaregistrovat ještě do konce března, uhradí částku 195 Kč, dubnové startovné bude stát 250 Kč.

Letošní novinkou je možnost registrace pro běžce, chodce, ale i bruslaře, vyznavače skateboardů, longboardů a vůbec všech šetrných způsobů dopravy, ale i pro vozíčkáře. Motto letošního ročníku “Je tisíc důvodu, proč jezdit Do práce na kole” zdůrazňuje pozitivní dopady každodenního pohybu na lidské zdraví, kondici, ale i životní styl a město jako celek.

Hlavní soutěžní kategorií je pravidelnost, ale oceněni opět budou i ti, kdo najedou nejvíce kilometrů - kategorie výkonnost. I letos budeme vyhlašovat cyklozaměstnavatele roku z firem, které podporují své zaměstnance v tom, aby se do zaměstnání dopravovali na kole (během i pěšky). Zajímavou soutěžní kategorií je Kreativita, v Ústí budeme rovněž hledat autora nejhezčí fotografie s cyklotematikou. Pro vítěze jednotlivých kategorií budou opět připraveny zajímavé ceny.

Letošní hlavní cenou v Ústí nad Labem bude klasické městské kolo značky Specialized, které vyhraje vylosovaný účastník z týmů, které se umístí na prvních třech místech v kategorii pravidelnost. Hlavním ústeckým partnerem je prodejna Bikesport UL v Moskevské ulici.

Všichni soutěžící dostanou kvalitní tričko s originálním grafickým potiskem kampaně a díky němu i další dárky zdarma v rámci Akcí na triku. Přímo pro soutěž Do práce na kole jsou letos nově připravené i speciální dresy. Soutěž mediálně podpoří Česká televize. Přímí účastníci budou detailně informováni pomocí samostatného mailing-listu před i v průběhu kampaně.

Akce se koná pod záštitou náměstka primátorky statutárního města Ústí nad Labem MUDr. Jiřího Madara.