e-podatelna

  • Elektronická adresa elektronické podatelny: podatelna.magistrat@mag-ul.cz 
    Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv.
  • Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:
    Magistrát města Ústí nad Labem
    Velká Hradební 8
    401 00 Ústí nad Labem
  • Úřední hodiny podatelny:

    Pondělí   8.00 – 17.00
    Úterý       8.00 – 15.00
    Středa     8.00 – 17.00
    Čtvrtek    8.00 – 14.00
    Pátek       8.00 – 13.00

  • Magistrát města Ústí nad Labem neumožňuje doručování datových zpráv prostřednictvím technického zařízení v budově magistrátu.
  • Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:
    Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:
    - zaručený elektronický podpis elektronické podatelny magistrátu
    - datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
    - identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený elektronickou podatelnou.
  • Vzor datové zprávy:

    Potvrzení doručení datové zprávy

    Vaše emailová zpráva byla doručena elektronické podatelně Magistrátu města Ústí nad Labem a zaregistrována v ní pod identifikátorem EPxxxxxxxxxxxxx

    Původní informace zprávy
    Předmět:
    Datum doručení: dd.mm.rrrr hh:mm:ss
    Obsah zprávy:

  • Technické parametry přijímaných datových zpráv:
    Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: html, pdf, doc, jpg, rtf , případně dalších běžně používaných formátech datových zpráv. V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda je daný formát akceptovatelný.
  • Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:
    Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.
  • Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:
    Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu podatelna.magistrat@mag-ul.cz případně na poštovní adresu magistrátu.
  • Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči MmÚ činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:
  • Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
  • Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
    - musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo
    - nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno – viz výše.