Žádosti občanů o poskytování informací z Archivu města Ústí nad Labem
Žádosti občanů o poskytování informací z Archivu města Ústí nad Labem
Jednotlivé žádosti archiv vyřizuje v co nejkratších lhůtách, podání žádosti je možné písemnou formou, ústně, telefonicky nebo na e-mailovou adresu.
Archiv města Ústí nad Labem
Hrnčířská 2/65
400 01 Ústí nad Labem
tel.: 475271383
e-mail: petr.karlicek@mag-ul.cz
Písemné žádosti mohou být podávány v jazyce českém, slovenském, německém, anglickém, španělském, italském, ruském, polském a ukrajinském, telefonické žádosti v jazyce českém, slovenském, německém. Odpovědi budou vyřízeny v jazyce českém, případně německém. Úřední potvrzení, ověření pravosti kopií dokumentů z archivu pouze v jazyce českém. Odpovědi je možné též vyzvednout osobně.
Pokud občan nebo organizace požaduje informace podle zákona č. 106/1999 Sb., je třeba na žádost tuto skutečnost výslovně uvést
Osobně možno podávat žádosti o informace v tyto dny a hodiny
Pondělí |
8:00 - 11:00 |
13:00 - 17:00 |
Úterý |
8:00 - 11:00 |
13:00 - 15:00 |
Středa |
8:00 - 11:00 |
13:00 - 17:00 |
Čtvrtek |
8:00 - 11:00 |
13:00 - 15:00 |
Pátek |
8:00 - 11:00 |