Kancelář architekta města začne fungovat od února
Oddělení kanceláře architekta města bylo zřízeno v rámci organizační změny magistrátu. Posláním KAM by mělo být zejména napomáhat vedení města při formulování podnětů a záměrů v rozvojových dokumentech všech typů v oblasti urbanismu, tvorby veřejných prostranství a architektury.
V rámci organizační změny však došlo s účinností od 1. února 2023 k dalším věcem, konkrétně:
a) zrušení 1 pracovního místa v oddělení sociálních služeb odboru sociálních služeb,
b) zrušení 1 pracovního místa v oddělení veřejných zakázek právního odboru,
c) zrušení 1 pracovního místa koordinátora zprostředkujícího subjektu ITI,
d) zřízení v kanceláři primátora oddělení kanceláře architekta města,
e) zřízení 4 pracovních míst v kanceláři primátora, z čehož 3 místa jsou zařazena do odd. kanceláře architekta města (vč. vedoucího odd.),
f) zřízení 1 pracovního místa v oddělení ochrany přírody, zemědělství, lesů, myslivosti a rybářství odboru životního prostředí,
g) zřízení 1 pracovního místa v oddělení kontroly kanceláře tajemníka,
h) změna názvu oddělení sociálně právní ochrany dětí na odboru sociálních věcí na oddělení péče o děti a rodinu,
i) změna názvu odboru sociálních věcí na odbor sociálně-právní ochrany dětí.
Celkový počet zaměstnanců magistrátu se tak zvyšuje z 416 na 419.