Týdeník 5+2 17. 8. 2012 Lucie Chlebná

21.8.2012
DOTAZ:

1. Pracuje podle úředníků ústeckého magistrátu systém registru vozidel, jak má?
2. Pokud ne, jaké má vady a jaké komplikace to působí řidičům i úředníkům?
3. Jaké byly nejhorší vady v prvních dnech po spuštění systému?
4. Kolik lidí zhruba odbaví ústečtí úředníci na této agendě za běžný úřední den? Je to víc, nebo míň ve srovnání před spuštěním nového registru?
5. Koncem července mluvil primátor Vít Mandík o tom, že komplikace spojené se nefunkčností nového systému přišly město na 260 000 korun. Můžete tuto sumu aktualizovat – kolik je to nyní?
6. Bude město požadovat tyto peníze po státu? Jakou formou?

ODPOVĚĎ:

Vyjádření Odboru dopravy
1) Nový CRV je funkční. Ale nový CRV vyžaduje data, která bývalý registr nevyžadoval, tyto data je nutné doplnit a tím se prodloužily dané transakce.
2) Převodem dat do nového CRV byla některá data nahrána chybně, nebo nebyla úplná, tím vznikla NEKONZISTENCE DAT. Tato data se musí v novém CRV opravit a převést z administrace ( archiv ).
3) Nový CRV neumožňoval žádné transakce ani výdej dat. Do dnešního dne není spuštěn systém kontroly osob v ISZR. Dané osoby je nutné kontrolovat přes CZECH POINT.
4) Statistika není v novém CRV zadána. Proto nelze přesně zjistit statistické údaje. Dle odhadu je u přepážek odbaveno přibližně 50% klientů, oproti bývalému registru vozidel.
5) Částka je nezměněná
6) Ano, město podá oficiální žádost