Český rozhlas Sever 17. 8. 2012 Gabriela Hauptvogelová

21.8.2012
DOTAZ:

v souvislosti s registry vozidel bych potřebovala zjistit, jestli už se na vás lidé obrátili s opravami a kolik jich zatím bylo. Např. že si někdo zaregistroval auto a později se zjistilo, že zaregistrované není. Nebo že místo auta je napsáno vysokozdvižný vozík a nebo že má jinou barvu apod.

ODPOVĚĎ:

Vyjádření Odboru dopravy
Převodem dat ze starého do nového CRV, se některá data nepřevedla. Např. tovární značka vozidla, obchodní označení, hmotnosti, objem. Lidé se na nás se žádostí o opravu v registru do dnešní doby neobrátili.
Minimálně dvakrát denně musíme volat na Help Desk z důvodu oprav vozidel, které nemůžeme provádět sami. Systém toto neumožňuje. Některé chyby nelze vyřešit ani přes Help Desk a proto musíme žádosti zasílat přímo na Ministerstvo dopravy.