Město se prezentovalo v Cannes

Město se prezentovalo v Cannes
17.3.2009
Ústí nad Labem se společně s Ústeckým krajem prezentovalo na 20. ročníku veletrhu investičních příležitostí MIPIM ve francouzském Cannes.

   Ve dnech 10. až 13. března se na tomto jedinečném místě představilo se dvěma stěžejními projekty – Jezero Milada a Revitalizace Krásného Března a Neštěmic. Veletrh MIPIM je unikátní příležitostí, jak zviditelnit naše město, setkat se představiteli významných společností, které uvažují o vstupu do našeho kraje nebo i porovnat naše šance s ostatními českými vystavovateli.

   V letošním roce se nám podařilo zaujmout návštěvníky díky proaktivnímu přístupu pracovníků odboru strategického rozvoje a novým stánkem s moderním a propracovaným stylem. Také díky práci španělsko anglické marketingové společnosti Story and Co., která zmíněný design stánku propracovala, se nám podařilo zaujmout novináře a město Ústí nad Labem bylo pozitivně zmíněno v oficiálním deníku veletrhu MIPIM News jako jedno ze slibně se rozvíjejících evropských měst.

   V dnešní době, kdy dopady ekonomické krize byly patrné i na počtu návštěvníků veletrhu, se městu Ústí nad Labem podařilo vystoupit z davu ostatních vystavovatelů podobné velikosti a upozornit na sebe jako na město, které je připraveno přivítat další investory a jehož kvalifikovaní pracovníci poskytují profesionální servis všem potenciálním zájemcům o investování v Ústí nad Labem.