Kancelář tajemníka

Činnost odboru

  • v oblasti personální a platové zajišťuje zejména:
    • úkoly v oblasti pracovněprávních vztahů, rozvoje lidských zdrojů a péče o lidské zdroje
    • komplexně personální agendu a agendu vzdělávání
    • komplexně mzdovou a platovou agendu
    • systém odměňování členů zastupitelstva, komisí RM a výborů ZM
    • optimalizaci profesní a kvalifikační skladby pracovních zdrojů
    • odborné praxe pro studenty škol v rámci studijního programu
    • zabezpečuje podklady pro výplatu stravovacích poukázek pro zaměstnance magistrátu
    • zabezpečuje vstupní a periodické lékařské prohlídky zaměstnanců
    • komplexně  vede a zpracovává podklady pro výplatu ošatného, příspěvku na dovolenou, penzijního připojištění pro zaměstnance magistrátu
  • vede evidenci OZV a Nařízení města
  • zajišťuje administrativní práce spojené s plněním úkolů v oblasti samostatné působnosti v součinnosti s ostatními odbory MmÚ
  • vykonává na základě zákona o střetu zájmů činnost tzv. podpůrného orgánu pro veřejné funkcionáře v pracovním poměru uzavřeném s městem Ústí n.L. – Magistrát a pro výše uvedeným zákonem dotčené politické funkce
  • zpracovává veškerou ekonomickou agendu související s příjmy a výdaji Sociálního fondu MmÚ
  • podílí se na editaci SW pasport budovy
  • zpracovává interní předpisy
  • poskytuje metodickou, poradenskou a konzultační činnost ohledně SW spisová služba (Elisa) a agend PROXIO, IP telefonie a mobilní komunikace, průřezové agendy (např. žádosti dle zákona o svobodném přístupu k informacím, zveřejňování smluv, ad.)
  • provádí analytickou činnost související s užíváním SW Elisa a agend PROXIO
  • metodicky usměrňuje, školí, kontroluje a zajišťuje jednotný výkon spisové služby v Elise a výkon poplatkové a přestupkové činnosti v agendách PROXIO
  • v koordinaci se společností Metropolnet a.s. plní úkoly v oblasti ICT
  • zveřejňuje na webu města poskytnuté informace dle zákona o svobodném přístupu k informacím
  • provádí vidimaci a legalizaci dokumentů pro vnitřní potřebu MmÚ
  • vede agendu úřední desky
  • provádí autorizované konverze z moci úřední
  • zajišťuje činnost podatelny a výpravny
  • zajišťuje distribuci novin a časopisů
  • vede centrální evidenci veškerých petic a stížností vč. kontroly spisů týkajících se petic a stížností na městských obvodech
  • vykonává kontrolní činnost zejména podle zákona o kontrole (kontrolní řád), zákona o finanční kontrole ve veřejné správě a řídí se zákonem o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákonem o obcích a dalšími právními předpisy, a to u příspěvkových organizací zřizovaných městem, městských obvodů města Ústí nad Labem, které jsou organizační jednotkou města, příjemců veřejné finanční podpory a organizačních útvarů MmÚ
  • zpracovává roční plány a vyhodnocení kontrolní činnosti Magistrátu města Ústí n.L.,
  • zabezpečuje zveřejnění informací o kontrolách dle zákona o kontrole
  • za město Ústí n. L. zabezpečuje zpracování roční zprávy o výsledcích finančních kontrol orgánů veřejné správy dle zákona o finanční kontrole, a příslušné prováděcí vyhlášky
  • zpracovává Hodnotící zprávu v oblasti veřejné správy svěřené orgánům ÚSC dle Usnesení vlády č. 689/2013

Veselá Pavla, Bc.

vedoucí kanceláře tajemníka
Č. dveří: 323
Jméno Pozice č. dveří Telefon
Dalihodová Andrea metodik IT 322 +420475271378
Kovárníková Ivana referent 334 +420475271452

Oddělení kontroly

Černá Ivana vedoucí oddělení kontroly 342 +420475271570
Hřibová Ivana referent 340 +420475271458
Šášik Ivan, Bc. referent 338 +420475271798
Šmídová Jitka referent 340 +420475271456

Organizační oddělení

Gloserová Barbora, Ing. vedoucí organizačního oddělení 384 +420475271763
Pucová Lenka referent 380 +420475271839
Šťástková Michaela referent 333 +420475271534
Ulrichová Pavlína referent 320 +420475271774

Personální oddělení

Bardounová Pavla, Ing. mzdová účetní 327 +420475271597
Doubková Jitka personalista 324 +420475271772
Michajláková Martina referent vzdělávání 326 +420475271515
Štolbová Pavlína referent odměňování 325 +420475271769
Vaňková Lucie mzdová účetní 327 +420475271825

Provozně metodické oddělení

Tůma Martin Jan, Bc. vedoucí provozně metodického oddělení 611 +420475271513
Kymlička Jan asistent tajemníka pro IT 321 +420475271467
Nedvídková Kateřina spisový pracovník 375 +420475271664
Rohová Jarmila administrativní a spisový pracovník 296 +420475271557
Stibingerová Kristýna vedoucí podatelny 296 +420475271785
Tomášková Pavla administrativní a spisový pracovník 296 +420475271557
Trněná Pavlína administrativní a spisový pracovník 296 +420475271785
Vondrysková Zdeňka administrativní a spisový pracovník 295 +420475271557