Slavné lokální značky se představily v Brně

Ústecko si mnoho z nás spojuje mimo jiné s řadou světoznámých značek. Některá hesla jako Mýdlo s jelenem, Stará myslivecká nebo Březňák mají mnohaletou historii spjatou s Ústeckem a co je úžasné - jsou nestárnoucí a stále atraktivní! Město Ústí nad Labem se snaží na své výrobky a historii poukázat různými způsoby. Letos poprvé představilo vybrané produkty z projektu Slavné lokální značky přímo ve spolupráci s partnerskými firmami výrobci v rámci veletrhu REGIONTOUR Brno, který se konal od 18. do 21. ledna.

Na expozici Asociace turistických informačních center se prezentovalo ústecké infostředisko s významnými partery z regionu a představovalo vybrané produkty. K vidění i ochutnání byly produkty pivovaru Březňák, který je velmi oblíben i mimo region. Dále se prezentovala Palírna U zeleného stromu, kterou mnozí znají jako likérku produkující například Klášterní tajemství či Starou mysliveckou. Třetím hostem byl zástupce firmy Schicht, jejíž Mýdlo s jelenem je stále oblíbeným produktem napříč všemi generacemi. Expozici navštívilo cca 30.000 návštěvníků a zájem o tradiční značky a historii regionu byl dle slov zástupců velký. 

Město si cení spolupráce a vstřícnosti uvedených producentů a rádo by zachovalo spolupráci na aktivní a pravidelné bázi. Není vyloučeno, že pokud bude příležitost, tak možnosti se takto společně prezentovat, bude velmi nakloněno.