Sociálně-právní ochrana dětí - náhradní rodinná péče

Kde to vyřídíte:

Magistrát města Ústí nad Labem, Odbor sociální péče věcí,
Mírové náměstí 3097/37 (budova PB Centra), Ústí nad Labem, 4. patro

Úřední hodiny:

Pondělí   8:00–11:00   13:00–17:00
Úterý       8:00–11:00   13:00–15:00
Středa     8:00–11:00   13:00–17:00
Čtvrtek    –––
Pátek       8:00–11:00

Mimo úřední hodiny je návštěva možná po předchozí telefonické domluvě.

Adresa pro písemnou korespondenci:

Magistrát města Ústí nad Labem, Odbor sociální péče
Velká Hradební 2336/8, 401 00, Ústí nad Labem

Co k tomu potřebujete:

  • Platný občanský průkaz – kopie, doklad o státním občanství nebo povolení k trvalému pobytu na území ČR nebo hlášení k pobytu na území ČR
  • Zpráva o zdravotním stavu
  • Potvrzení o výši příjmů od zaměstnavatele
  • Potvrzení o bezdlužnosti (SOLUS a CBCB)
  • Potvrzení o výši přiznaného invalidního důchodu
  • Potvrzení o přiznaných dávkách
  • Kopie oddacího listu
  • Rodné listy dětí, o které žadatel pečuje
  • Fotografie žadatelů (NE fotky z OP, ale ze života a domova cca 5-6 ks)

Pokud je žadatel trvale bytem jinde, musí požádat o informace příslušný úřad podle místa svého bydliště.

Formuláře:

Formuláře jsou k vyzvednutí na Odboru sociální péče, Magistrátu města Ústí nad Labem, Mírové náměstí 37, Ústí nad Labem, 4. patro.

Plné znění popisu situace:

Náhradní rodinná péče