Dotaz Ústecký deník 16.8.: Jitka Hadašová

17.8.2011
Dobrý den,
prosím o informaci k přidělení veřejné zakázky „Zajištění publicity v rámci IPRM Centrum“ chomutovské firmě Ideafactory.
1. Co vše tato "publicita" obnáší a proč si ji město objednalo?
2. Kolik za to zaplatí? V usnesení z rady města je uvedeno 5 054 mil. Kč. Bylo tím myšleno 5,054 milionu korun?
3. Kolik zájemců se o zakázku přihlásilo a co rozhodlo o vítězi?

Odpověď:
1. „Publicita“ je hlavní částí projektu Management IPRM I. a propaguje projekty financované z IPRM Centrum, obsahuje:
a) Eventové akce k propagaci Integrovaného plánu rozvoje města Ústí nad Labem – Centrum
• zajištění nejméně tří akcí, z nichž každá musí trvat nejméně čtyři hodiny;
• každá akce bude cca pro 1 000 účastníků;
• místa konání a termíny akcí: Ústí nad Labem - Městské sady (červenec-srpen 2011), atrium Magistrátu města Ústí nad Labem (konec června 2011), Kulturní dům (září 2011);
b) Výroba a dodání propagačních předmětů
c) Výroba videospotu ve FullHD kvalitě s možností degradace videa na internetové vysílání
d) Velkoplošná reklama
• vytvoření grafických návrhů 9 billboardů, které budou odsouhlaseny zadavatelem;
e) Polepy vozidel meziměstské dopravy
• výroba a realizace polepů vozidel meziměstské dopravy osob (s převažujícím provozem na území Ústeckého kraje) včetně pronájmu těchto ploch;
• doba trvání 1 rok;
f) Souhrnný tištěný materiál
g) Souhrnný tištěný materiál v Braillovu písmu
h) Výroba propagačních fotografií k dílčím projektům IPRM
2. Ano, v usnesení došlo k písařské chybě, která byla odhalena po zasedání RM a nyní jde do RM 18.8. materiál opravující tuto chybu, jedná se o částku 5,054 mil. Kč.
3. Dokumentaci si vyzvedlo 15 firem, nabídky podaly 3 firmy: jedna podala nabídku po termínu, jedna byla vyřazena při otevírání obálek, protože nesplnila požadované náležitosti, hodnocena byla jedna nabídka, ta splnila požadované náležitosti a byla tedy vyhodnocena vítězem výběrového řízení.