Zahájení kampaně Do práce na kole

25.03.2015
Zdravé město Ústí nad Labem se připojilo do kampaně Do práce na kole. Zaměstnanci Magistrátu města Ústí nad Labem půjdou příkladem a opět postaví svůj vlastní tým.

V měsíci květnu se uskuteční v Ústí nad Labem již třetí ročník kampaně Do práce na kole (5. ročník v ČR). Kampaň pořádá pražská iniciativa Auto*Mat ve spolupráci s koordinátory z jednotlivých měst. V celé republice se do akce zapojí 25 měst z Čech i Moravy.

V Ústí nad Labem v minulých letech kampaň organizovalo občanské sdružení Ústím na kole, letos štafetu převzalo město v rámci Projektu Zdravé město a MA21 za pomoci Ústím na kole.

Této kampaně se soutěží se účastní 2–5členné týmy, které se zaregistrují do konce dubna na stránce www.dopracenakole.net. Ti, kteří se stihnou zaregistrovat ještě do konce března, uhradí částku 195 Kč, dubnové startovné bude stát 250 Kč. Pro prvních 50 účastníků město Ústí nad Labem dokonce přichystalo registraci úplně zdarma.

Soutěží se v kategoriích pravidelnost, výkonnost (najeté km), cykloopatření a kreativita – cycle chic, neboť mottem letošní kampaně je „Do práce na kole ve vší parádě“. Upnutý cyklodres totiž zdaleka není nutnou proprietou městského cyklisty, na kole je možné vyrazit v jakémkoli oblečení, včetně obleku či šatů a bot s vysokými podpatky, a přitom vypadat elegantně.

Zaměstnanci Magistrátu města Ústí nad Labem půjdou příkladem a opět postaví svůj vlastní tým. Záštitu nad akcí převzal radní statutárního města Ústí nad Labem David Daduč.

Akce bude podpořena 60 tis. Kč z kapitoly tzv. cyklorozpočtu odboru dopravy a majetku Magistrátu města Ústí nad Labem.

V Ústí nad Labem je pro účastníky nachystána řada drobných cen a lokálních doprovodných akcí, o kterých budeme s předstihem informovat. Nebudou chybět tradiční „akce na triko“, o kterých stále jednáme s partnery minulých ročníků.

Přímí účastníci budou detailně informováni pomocí samostatného mailing-listu před i v průběhu kampaně. Začátečníkům bude počátek kampaně usnadněn ve spolupráci s Dopravním podnikem města Ústí nad Labem. Účastníci budou moci na stránkách cykloportálu města upozornit na kolizní místa ve městě z pohledu cyklistů, případně přímo navrhnout konkrétní jednoduchá cykloopatření (cykloobousměrky apod.).

Každý účastník soutěže získá kvalitní designové triko z biobavlny od tiskárny OP Tiger. Lidem po celé republice je rozveze generální partner soutěže TNT Express. Novými národními partnery akce se letos staly firmy ABRA Software a TDK Imation Europe. Soutěž mediálně podpoří Česká televize.

Více informací o soutěži, registraci, kategoriích a doprovodných akcí se dozvíte na www.dopracenakole.net, http://www.usti-nad-labem.cz/cykloportal/, http://www.usti-nad-labem.cz/cz/zivot-mesta/projekt-zdrave-mesto/ a na www.ustimnakole.cz

 

Zahájení kampaně Do práce na kole