Projekt Slavné lokální značky startuje

28.03.2013
Možná budete nevěřícně kroutit hlavou, až se dozvíte, kolik proslulých značek má původ v severočeské metropoli.

Projekt Slavné lokální značky z Ústí nad Labem, který připravilo oddělení cestovního ruchu ve spolupráci s Muzeem města Ústí nad Labem, seznamuje Ústečany i návštěvníky města již po několik let s dědictvím bohaté průmyslové tradice našeho města.

Kampaň zahájí Velikonoční trhy u OC Forum v termínu od 28. do 30. března, kde bude jeden stánek věnovaný prezentaci lokálních značek a ochutnávce tradiční velikonoční pochoutky z Trmic, tzv. makové mušle. Návštěvníci si mohou odnést domů atraktivní propagační předměty města, které čerpají z bohaté historie legendárních výrobků a slouží coby hodnotný suvenýr typický pro Ústí nad Labem. V prostorách muzea odhalí dávno zapomenuté tváře slavné kosmetické značky výstava s názvem Krásky Elida. Činoherní divadlo chystá derniéru originálního muzikálu Ústí na Label, který je o ústeckých značkách. Projekt také znovu připomíná, že tradice Trmické makové mušle sahá do roku 1836 a je neodmyslitelným symbolem velikonočních trhů v Trmicích.

„I svou účastí ve druhém ročníku soutěže Nebuď bábovka a upeč mušli, kterou pořádá Město Ústí nad Labem a Muzeum města Ústí nad Labem, můžete společně s námi vzkřísit tuto slavnou místní tradici. Do soutěže se může zapojit každý, komu se podaří připravit pečivo po vzoru tohoto lokálního výrobku“, vyzývá náměstkyně primátora Zuzana Kailová.

Více informací na http://www.usti-nad-labem.cz/files/akce/20130328_slavne_znacky-unl.pdf

Projekt Slavné lokální značky startuje