Odstartoval projekt „Slavné lokální značky"

05.04.2011
Město tak představí veřejnosti „Rodinné stříbro“, které naše město proslavilo nejen v Evropě, ale i ve světě.

   Za město se představení projektu zúčastnila náměstkyně primátora Zuzana Kailová. „Na přípravě projektu se podílelo naše oddělení cestovního ruchu ale také řada ústeckých podniků a historiků. Věřím, že Ústečané budou překvapeni, kolik proslulých výrobků má původ v severočeské metropoli“, řekla na úvod náměstkyně primátora Zuzana Kailová.

  „Zub času zapracoval a dnes již málokdo z Ústečanů, natož z obyvatel jiných měst ví, že například Schichtovo mýdlo s jelenem, likér Stará Myslivecká či legendární gramodesky His Masters Voice, mají své kořeny právě u nás. Rozhodli jsme se tedy měsíc duben věnovat propagaci těchto slavných značek, které si obyvatelé města předávají z pokolení na pokolení“, doplnil náměstek primátora Jan Řeřicha.

  Projekt zahrnuje i hudební produkci „Hlas jeho pána“ na ústeckých gramodeskách, kde se role historického dýdžeje ujme sběratel gramodesek a ústecký archivář Vladimír Kaiser v Café Max 6. dubna. Netradiční projekci „Jelen a Myslivec – filmové hvězdy z Ústí nad Labem“ uvede 12. dubna Experimentální prostor Mumie a na Zabíjačkové hody pivaře Cibicha zve 16. dubna Pivovar Velké Březno. V Café Bárka se 18. dubna uskuteční beseda s krajinologem a trpaslíkologem Václavem Cílkem nazvaná „A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci“ a premiéru originálního muzikálu „Ústí nad Label“ o ústeckých značkách chystá na 20. dubna ústecké Činoherní studio.

  Výstava ke „Slavným lokálním značkám“ bude v Informačním středisku města Ústí nad Labem k vidění do 29. dubna.



Odstartoval projekt „Slavné lokální značky