Skok na obsah
Česká verzeDeutsche versionEnglish version
Mapa serveruTisk stránkyNapište námNapište nám

e-podatelna

home > Rychlá orientace > e-podatelna
  • Elektronická adresa elektronické podatelny:  
    Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv.
     
  • Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:
    Magistrát města Ústí nad Labem
    Velká Hradební 8
    401 00 Ústí nad Labem
     
  • Úřední hodiny podatelny:
    Pondělí 8,00 – 11,00 13,00 – 17,00
    Úterý 8,00 – 11,00 13,00 – 15,00
    Středa 8,00 – 11,00 13,00 – 17,00
    Čtvrtek 8,00 – 11,00 13,00 – 15,00
    Pátek 8,00 – 11,00
  • Magistrát města Ústí nad Labem neumožňuje doručování datových zpráv prostřednictvím technického zařízení v budově magistrátu.
  • Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:

    Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:

    - zaručený elektronický podpis elektronické podatelny magistrátu
    - datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
    - identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený elektronickou podatelnou.

  • Vzor datové zprávy:

    Potvrzení doručení datové zprávy

    Vaše emailová zpráva byla doručena elektronické podatelně Magistrátu města Ústí nad Labem a zaregistrována v ní pod identifikátorem EPxxxxxxxxxxxxx

    Původní informace zprávy
    Předmět:
    Datum doručení: dd.mm.rrrr hh:mm:ss
    Obsah zprávy:

  • Technické parametry přijímaných datových zpráv:
    Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: html, pdf, doc, jpg, rtf , případně dalších běžně používaných formátech datových zpráv. V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda je daný formát akceptovatelný.
  • Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy:
    Datové zprávy jsou přijímány na CD, případně dalších technických nosičích. V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda jsou technické parametry daného fyzického nosiče akceptovatelné.
  • Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:
    Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.
  • Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:
    Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu případně na poštovní adresu magistrátu.
  • Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči MmÚ činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:

  • Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.

  • Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
    -
    musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo

    - nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno – viz výše.
     
  • Podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád  se postupuje i při řízení podle zákonů:

    - zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu) – podání žádosti o akreditaci (§ 10), podání žádosti o vyhodnocení shody nástroje elektronického podpisu (§ 9 odst. 2 písm. e) zákona a 8 vyhlášky č. 366/2001 Sb.)

    - zákon č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o změně některých zákonů (zákon o poštovních službách) – žádost o odnětí souhlasu (§ 17 odst. 3 písm. c), žádost o odnětí poštovní licence (§ 24 odst. 2)

    pokud uvedené právní normy nestanoví v jednotlivých ustanoveních jinak. Pokud jsou výše uvedené žádosti podány elektronicky, platí pro jejich podepisování výše uvedené ustanovení správního řádu.

  • Stížnosti, oznámení a podněty podle vyhlášky č. 150/1958 Ú.l. nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem.
    Datové zprávy zaslané orgánům veřejné moci, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky orgánu a občany.