Výpis z evidenční karty řidiče

Základní informace:

Výpis z evidenční karty řidiče se vydává na žádost řidiče.

Kdo je oprávněn podat žádost, apod.:

Žádost podává osoba, které má být vydán výpis.

Postup a podmínky pro vyřízení žádosti:

S žádostí o výpis z evidenční karty řidiče musí držitel řidičského oprávnění předložit:

  • platný doklad totožnosti,
  • platný řidičský průkaz žadatele (pokud vlastní)

Po podání žádosti příslušný pracovník Odboru správního a živnostenského Magistrátu města Ústí nad Labem ověří podle dokladu totožnosti totožnost žadatele a doklad totožnosti vrátí žadateli.

Způsob podání žádosti:

Podáním žádosti osobně na úřadě, či v zastoupení na základě ověřené plné moci.

Formuláře, doklady, náležitosti:

Žádost se podává na formuláři, který je k dispozici na registru řidičů, případně vytisknout a vyplnit formulář zde.

Správní a jiné poplatky a způsob jejich uhrazení:

  • za výpis z evidenční karty řidiče z registru řidičů se platí 30,- Kč za stránku a  za každou další započatou stránku 10,-Kč,
  • poplatek hradí žadatel při podání žádosti

Lhůty pro vyřízení:

Výpis z evidenční karty řidiče je vydán bez prodlení po předložení žádosti – na počkání.

Účastníci řízení:

Žadatel.

Další požadované činnosti:

Žádné.

Právní úprava:

Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.

Opravné prostředky a jejich uplatnění:

Žádné.

Sankce a způsob jejich uplatnění v případě nedodržení předepsaných povinností:

Nebude vydán výpis z evidenční karty řidiče.

Správce postupu:

Odbor správní a živnostenský.